marți, 20 aprilie 2010

Noapte pierduta


Noapte pierdută,
Alături de tine petrecută,
Cuvinte uşoare,
Gânduri cutremurătoare.

Trece-un ceas,
Noi tot acolo am rămas.
Discuţii siropoase,
Şi jocuri frumoase...

Înc-un ceas,
Ce mi-a mai rămas?
Cuvinte făra sfârşit
Şi-un gând, să fiu împlinit!

Fac un pas, de mâna te-am tras
Tu vrei să-ţi iei bun rămas
Te strâng de şold uşor,
Mâna dreaptă-ţi pun pe obrăjor.

În ochi te privesc,
După acel faimos sărut tânjesc,
Buzele mi se usucă,
Uşor uşor mă simt ca o nalucă.

Nu renunţ aşa uşor,
La ureche să-ţi spun:'puişor'
Spre buze vreau să cobor
Şi mă apucă un dor.

Ţi se face friguţ,
Te aşez în pătuţ,
Cu corpul meu să te încălzesc...
Tu-mi ceri să nu mă opresc.

Departe în noapte,
Îmi spui în şoapte,
Că vrei mai aproape...
Şi-mi baţi uşor din pleoape...
Poate într-o altă noapte.


Mihai B.
20 aprilie