marți, 13 aprilie 2010

Eu am curajul....


Eu am curajul să recunosc că...

...te iubesc
...oricît ai ţipa la mine eu iţi zîmbesc.
...zîmbetul tău mă vindecă de oboseală.
...mă gîndesc la tine în fiecare seară.
...vocea ta îmi ridică moralul, chiar dacă tu poţi fi cu altul.


Chiar dacă...

...acum îmi spui că mă urăşti iar în secunda doi că mă iubeşti, pe mine nu mă deranjează, zîmbetul tău dulce mă înviorează.
...s-au petrecut multe, bune dar şi rele, sunt ale mele!
...acum te urăsc, iar în secunda doi te iubesc, ciudat, doar la tine mă gîndesc! oare te iubesc ?


Oare...

...ne-am schimbat? da...m-am întrebat!
...suntem ceea ce ne dorim să fim? niciodată nu o să ştim!
...toate au meritat? doar în sufletele noastre trebuie uitat, verificat!
...fiecare sărut ne apropie sau ne îndepartează? ce mai contează?
...acest sarut ne deranjează? ce mai contează? inima dictează!
...cu fiecare imbrăţişare, inima ne tresare?
...facem ceea ce trebuie? oare mai trebuie vreo intrebare??


Tu esti...

...o floare?
...zîmbitoare?
...un fluture care invată ce inseamnă cuvîntul "maturizare"?
...dispusă sa iţi accepţi metamorfoza de la fluture la zînă?
...conştientă că ai totul în mînă?
...dispusă să strîngi palma şi să se facă fărîmă?
...prinţesa care iţi spuneam că-mi eşti?
...ceea ce mi-ai spus ca eşti??
...ceea ce doreşti :-)



In final am o singură întrebare,
cine eşti tu oare?



Mihai B.
13 aprilie 2010