sâmbătă, 24 aprilie 2010

Despre mine, despre poezie

Versurile poeziilor sunt tot ce mi-a rămas, alături de ele îmi petrec ore în şir la birou sau pe canapea cu pixul în mână, alături de ele ma simt în siguranţă; ele nu te mint, nu te înşeală, nu te părăsesc cînd îţi este greu, ele sunt scurte, directe, obiective şi cel mai important, corecte! Prin puterea cuvintelor puse cu mare grijă în versuri care la rîndul lor se integrează în rime, sentimentele pot căpăta frâu liber iar descărcarea emoţională în versurile unor poezii este cea mai bună metodă de a înfrunta cruda realitate a vieţii cotidiene pe care majoritatea o ducem.


Ce simt când scriu?


În momentul cand pun pixul pe foaie mă transpun într-o cu totul altă lume, uit de tot ce înseamnă rău, tot ce este negativ şi îmi vin în minte sub forma cuvintelor toate clipele frumoase prin care am trecut, detaliile se intensifică la fiecare clipire a ochilor, inima bate din ce în ce mai tare, degetele nu se mai opresc iar eu încep să îmi doresc...:-)

Nu stiu daca exista vreun poet sau alta persoana care a spus urmatoarea fraza dar in momentul de fata asta este ceea ce simt:

Poezia este tot ce simt, ce vreau, ce am! Mihai B.


Mihai B.
24 aprilie